Общи условия инициатива забавени
ОБЩИ УСЛОВИЯ
На инициатива
провеждана от „ИЗИ АСЕТ МЕНИДЖМЪНТ” АД
в периода от 01.12.2025 г.– 31.12.2025 г.
I. ОРГАНИЗАТОР НА ИНИЦИАТИВАТА
1. Организатор на Инициативата е „Изи Асет Мениджмънт” АД, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 131576434, с търговска марка „Изи Кредит“, /наричано в настоящите Общи условия още Дружеството, Организатор или Изи Кредит/ и със седалище и адрес на управление гр. София, бул. „Джавахарлал Неру“ №28, Административно-търговски център „Силвър център“, ет. 2, офис 40-46, представлявано от Изпълнителния директор Галин Тодоров Тодоров.
2. Решението на „Изи Асет Мениджмънт” АД за провеждане на Инициативата съгласно настоящите правила е окончателно и задължително за Дружеството и неговите представители.
II. ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ И СЪЩНОСТ НА ИНИЦИАТИВАТА
3. Периодът, в който потребител, изпълнил условията за участие, ще може да се възползва от Инициативата, започва на 01.12.2025 г. и ще продължи до 31.12.2025г. – включително, освен ако не са налице промени.
4. С участието си в Инициативата, всеки участник има възможността да спечели един брой от наградата, съгласно настоящите Общи условия.
III. ТЕРИТОРИАЛЕН ОБХВАТ НА ИНИЦИАТИВАТА
5. Инициативата се провежда за всички териториални офиси на Дружеството, на територията на Република България.
IV. ПРАВО НА УЧАСТИЕ В ИНИЦИАТИВАТА
6. Право на участие в Инициативата придобиват автоматично само потребители на услугите на Дружеството, чиито кредит се обслужва от Специалист просрочени вземания и направят плащане на поне една вноска по погасителен план в периода на промоцията. Лицето, придобило право на участие в Инициативата, ще бъде наричано в настоящите Общи условия „Участник“.
7. Договорът за паричен заем, чието сключване дава право на участие в Инициативата и в изпълнението на който са допуснати забави от страна на Увастник, може да е за всеки продукт, предлаган от Дружеството, с изключение на “Staff” и “Staff Premium”.
8. При допуснати вече забави не се изисква изрично волеизявление от страна на Участника, за да придобие същият право на участие.
9. В Инициативата имат право да участват и служители на „Изи Асет Мениджмънт” АД или изпълнители по граждански договор за поръчка, изработка и реклама, но само в случай че не са сключили договор за паричен заем по кредитен продукт „Staff” или “Staff Premium”.
V. НАГРАДА ОТ ИНИЦИАТИВАТА
10. Наградите от инициативата са общо 5 /пет/ броя телевизори, а печелившите ще бъдат изтеглени на случаен принцип измежду всички Участници на 05.01.2026г.
11. Печелившите от тегленето на наградите ще бъдат изтеглени на произволен (случаен) принцип и името му ще бъде определено чрез теглене в присъствието на определена от Организатора комисия от трима членове, която ще удостовери законосъобразността и спазването на настоящите Общи условия при тегленото. Печелившите ще бъдат допълнително потърсени на предоставения от тях телефонен номер, от представители на Организатора, за да бъдат уведомени за спечелената награда.
12. Всеки участник, отговарящ на настоящите условия, може да получи само един брой от горепосочените награди.
13. Организаторът не е производител на наградите от настоящата инициатива. Наградата се предава на печелившия, заедно с придружаващияте я документи като инструкция за употреба, гаранционна карта и други подобни. Спечелилият следва да се запознае с документите, придружаващи съответната награда, както и стриктно да следва указанията за употреба. Печелившият е длъжен да използва спечелената награда, съобразно предназначението й на свой риск и собствена отговорност. Дружеството не носи никаква отговорност, нито към него могат да бъдат насочвани каквито и да било претенции по повод употребата, техническата изправност и евентуални дефекти на спечелената награда.
14. Печелившият от Инициативата ще бъде потърсен от представител на Организатора, за да бъде уведомен за спечелената награда, на телефонния номер, който е предоставил в предложението за сключване на договор за паричен заем. В случай че представителят на Дружеството не успее да се свърже с печелившия Участник и същият не потърси до 19.01.2026г включително г. наградата си, тя остава за Дружеството и той губи правото си да я получи.
15. Получаването на наградата от печелившия Участник се извършва всеки работен ден от 09.00 часа до 18.00часа в срок до 19.01.2026г г. в съответния офис на Дружеството, от който е бил изтеглен кредитът. Всякакви разходи, свързани с получаването на съответната награда, са за сметка на печелившия. Ако Участникът не се яви да получи наградата си от офиса на Организатора в посочения срок, той губи правото си да получи наградата на по-късен етап.
16. Легитимацията при получаване на наградите се извършва чрез представяне на валиден документ за самоличност.
17. Фактическото предаване на наградата на печелившия Участник се извършва посредством приемо-предавателен протокол.
VI. ПУБЛИЧНОСТ НА ИНИЦИАТИВАТА
18. Настоящите Общи условия ще бъдат публично оповестени и достъпни в срок до 20.01.2026г.г. в регионалните офиси на Дружеството, където всеки заинтересован следва да се запознае с тях, както и да сайта на Дружеството на адрес: www.easycredit.bg
VII. ЗАГУБВАНЕ НА ПРАВО НА УЧАСТИЕ В ИНИЦИАТИВАТА
19. Всеки от Участниците отговаря за истинността на предоставяните от него данни във връзка с участието си в Инициативата. Организаторът има право да лиши всяко лице от участие в Инициативата при нарушаване на което и да било от условията по нея или което направи опит чрез измама или предоставяне на неверни данни да получи награда.
VIII. ЛИЧНИ ДАННИ
20. Инициативата се провежда при спазване изискванията на Общия регламент за защита на личните данни (Регламент (ЕС) 2016/679) и Закона за защита на личните данни. За целите на провеждане на Инициативата, определяне на печелившите Участници и предоставянето на наградите е необходимо извършването на обработка на лични данни на Участниците.
Участниците са информирани за правата, които имат съгласно Общия регламент за защита на личните данни (Регламент (ЕС) 2016/679) и Закона за защита на личните данни при подписване на договора за паричен заем и прилежащата му документация. Подробна информация за правата на участниците като субекти на личните данни е налична и на адрес https://www.easycredit.bg/pravila-i-usloviya#zashtita-na-lichni-danni. Администратор на лични данни е „Изи Асет Мениджмънт“ АД. Достъп до данните на участниците ще имат лицата, пряко отговорни за осъществяване на настоящата инициатива. Участниците могат, по всяко време, да поискат достъп, коригиране, изтриване, ограничаване на обработката на обработваните от Дружеството лични данни, както и имат право на преносимост на данните. По всяко време могат да оттеглят съгласието си за обработването на гореизброените данни. Всички тези права могат да упражнят като подадат молба в писмена форма на адреса на Дружеството: гр. София, п. к. 1324, район Люлин, ж. к. „Люлин 7“, бул. „Джавахарлал Неру“ № 28, ет. 2, офис 40-46, или във всеки негов офис в страната, или като изпратят e-mail на електронна поща: dpo@easycredit.bg. Дружеството е задължено да отговори на всяко искане в едномесечен срок от получаването му и без да се дължи такса. При наличие на каквито и да било затруднения за своевременно изпълнение на такива искания, срокът за изпълнение може да бъде удължен с още 2 месеца, за което участниците ще бъдат уведомени до 1 месец от получаване на искането.
IX. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ИНИЦИАТИВАТА
21. Организаторът има неотменимото право да прекрати Инициативата по всяко време, обявявайки това в регионалните си офиси и сайта си. Публичност на Инициативата, в случай че настъпят независещи от него обстоятелства, които осуетяват нейното по-нататъшно изпълнение и те не могат да бъдат отстранени от Организатора.
X. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
22. Организаторът си запазва правото по негова преценка да изменя и допълва настоящите Общи условия, като за целта промените следва да бъдат обявени и достъпни за всички потребители съобразно.
23. Всеки участник в Инициативата може да отиде на място в регионален офис на Организатора или да позвъни на номер 0700 18 100 (съобразно индивидуалния тарифен план на абоната, без допълнително таксуване), където да получи необходимата му допълнителна информация, свързана с Инициативата.
24. Всяка една промяна на сроковете за теглене и предоставянето на наградите от настоящата инициативата, ще бъде надлежно публикувана в настоящите общи условия и обявена публично в офисите на Дружеството.
25. Спорове: всеки евентуален спор между Организатора и Участниците в Инициативата се решава по взаимна уговорка.
26. Организаторът няма задължение да уведомява по какъвто и да е начин неспечелилите Участници в Инициативата.
27. Организаторът на Инициативата не носи отговорност за заплащане на данъчни задължения, свързани с предлаганите награди, освен ако в нормативен акт е предвидено задължение за Организатора да начисли съответния данък и да го внесе за сметка на съответния Печеливш участник.
Настоящите условия са приети и одобрени от Изпълнителния директор на Дружеството.