Изи Кредит ще спазва седем обещания към своите клиенти

13 март 2014
Изи Кредит ще спазва седем обещания към своите клиенти

Изи Кредит ще спазва седем обещания към своите клиенти

13 март 2014
Изи Кредит пое ангажимент да спазва седем обещания към своите клиенти, които ще гарантират тяхната още по-голяма удовлетвореност в процеса на обслужване и ползване на продуктите на компанията. Обещанията са формирани на база изискванията на клиентите и кореспондират напълно с мисията и ценностите на Изи Кредит да кредитира отговорно и да е социално-ангажирана компания.

Ключовите думи в седемте обещания са: отговорно кредитиране, прозрачност и ясни условия, доверие, уважение и разбиране, програма за лоялност и социална отговорност. Ето и нашите 7 обещания към клиента:


Наскоро проведено проучване на маркетинговата агенция ТНС ББСС установи, че клиентите на Изи Кредит сред най-удовлетворените, сравнено с подобни компании в Източна Европа. По специален TRI*M индекс, измерващ степента на обвързаност на клиентите с компанията, Изи Кредит достига стойност 86, което я нарежда сред най-високо оценените доставчици във финансовия сектор в Източна Европа.