Изи Кредит ще спазва седем обещания към своите клиенти
13 март 2014

Изи Кредит пое
ангажимент да спазва седем обещания към своите клиенти, които ще гарантират тяхната още
по-голяма удовлетвореност в процеса на обслужване и ползване на продуктите на
компанията. Обещанията са формирани на база изискванията на клиентите и
кореспондират напълно с мисията и ценностите на Изи Кредит – да
кредитира отговорно и да е социално-ангажирана компания.
Ключовите думи в седемте обещания са: отговорно кредитиране, прозрачност и ясни условия, доверие, уважение и разбиране, програма за лоялност и социална отговорност. Ето и нашите 7 обещания към клиента:
Наскоро проведено проучване на маркетинговата агенция ТНС ББСС установи, че клиентите на Изи Кредит сред най-удовлетворените, сравнено с подобни компании в Източна Европа. По специален TRI*M индекс, измерващ степента на обвързаност на клиентите с компанията, Изи Кредит достига стойност 86, което я нарежда сред най-високо оценените доставчици във финансовия сектор в Източна Европа.