Изи Академия стана на 10 години

31.05.2021

Изминаха 10 успешни години от създаването на Изи Академия с бизнес треньори - вътрешната структура за обучение, подкрепа и кариерно развитие на служителите и изпълнителите на Easy Credit.

Стартът бе даден през  декември 2010 г., когато 4 бизнес треньори започнаха вълнуващо пътуване на обучения, подкрепящи кариерното развитие на служителите в структурите на Easy Credit.

С всяка изминала година броят на обученията и бизнес треньорите се увеличава, като към днес устойчивостта и развитието на Академията се гарантира от дългогодишни служители на Компанията - П. Любомирова, И. Георгиев, Н. Калиманов, К. Димитров, Б. Стойкова, Е.  Падешева, А. Бичовкса, В. Нешев, Е. Божилов и Т. Панайотов. Всеки от тях е преминал през различни позиции в търговската структура и е придобил опит и знание, които да помагат в обучението и развитието на следващите ни нови кадри. Теорията и практиката вървят ръка за ръка във всяка форма на обучение, а опитът на повечето бизнес треньори - над 10 години в домашното кредитиране, ни помага да дадем максимално най-доброто за всеки.

 Академията  подкрепя кариерното развитие и предоставя възможност за израстване в ръководни позиции.  Много колеги, които са преминали през позиция бизнес треньор, само няколко години по-късно вече заемат ръководни и мениджърски длъжности.

Познати имена като Ръководител отдел ВС Е. Мизинов, ТОП МР Л. Йорданова, ЗТД Т. Христова, АМ М. Михайлов, ТОП РМ Д. Славчева, АМ Р. Георгиева и Мениджър международни проекти И. Маринова са започнали кариерното си развитие в Отдела на Бизнес треньорите.

Нашата Изи Академия е олицетворение на нас и нашите служители. И тя се променя и адаптира към новите събития и настъпила обстановка, продължавайки успешно мисията, която си е поставила още от своето създаване. През 2020 г. в активни онлайн сесии се  разработиха 4 нови обучения, които да подпомогнат работата на мениджъри и ръководители в ситуация на пандемия. За три месеца над 500 служители  от различните структури на дружеството преминаха онлайн форматите. Работата продължава и в момента се създават нови форми, които да подпомагат работата и дейността на всички служители от структурите на компанията. Само преди месец се предложиха нови 7 онлайн обучения, темите на които се явяват като естествено продължение в развитието на нови знания за нашите служители. Индивидуална подкрепа, коучинг и още много ресурси, създадени, за да бъдат довереният партньор на всеки един служител, който иска допълнително обучение и кариерно развитие. 

За да отпразнуваме този прекрасен повод, ние от Easy Credit организирахме специално събитие в чест на нашите настоящи и бивши бизнес треньори, които вдъхнаха живот и продължават да развиват Изи Академия. Почетните грамоти и специални подаръци са само малък жест на признателност, с който искаме да благодарим на всеки един от членовете на академията през годините за ентусиазма, споделените знания и чудесни емоции, които дадоха на екипа на Easy Credit. Знаем, че нашите служители са най-ценният ни ресурс, затова благодарим на всеки един член на екипа, благодарение на който Easy Credit е предпочитаният избор на клиентите и все по-добро място за работа.

Проекти като този са пример за насърчаването на индивидуалното развитие на всеки един колега и стимулиране на предприемаческия дух.