Връзка с нас

Easy Credit с комплимент към приятелството

30.8.2018 г.

По случай „Деня на приятелството“ (09.06.2018 г.), Easy Credit даде възможност на страницата си във Facebook потребителите на социалната мрежа да посочат по какъв начин най-често благодарят на приятелите си, които правят живота им по-добър.

Традиционното „Благодаря“, изказано в момента, в който сме почувствали, че приятел прави живота ни по-добър, се оказа най-често използваният начин да покажем на приятелите си, че оценяваме приятелството им.

 По-рядко се практикуват други начини за изразяване на признателност – когато стандартното „благодаря“ не изглежда съвсем достатъчно. Такива са например предлагането услугата да бъде върната в подходящ момент („връщане на жеста“, „опитвам се да бъда до тях, когато имат нужда от мен“) и почерпката. Подготвянето на малък подарък е добър начин да се покаже благодарност според малка част от анкетираните.

Резултатите от анкетата станаха и повод Easy Credit да започне кампания „Благодари на приятел“, в която с награда да мотивира хората да изкажат благодарност към приятел. В кампанията-игра всеки изказал благодарност към приятел имаше възможността да спечели персонален билборд, чрез който да покаже благодарността си отново, но вече по един по-креативен начин.

„Мелис Дюлгер, благодарна съм ти, защото винаги мога да разчитам на теб, когато има нужда. Никога не си ми отказвала помощ за каквото и да е.“ беше посланиeто на Даниела Дюлгерова, което грабна журито. Нейната креативна благодарност развълнува и жителите на Хасково, които имаха възможността да се насладят на нейното послание и като отпечатък върху билборд.

 „За мен приятелството е свързано с ежедневна грижа за най-близките ми хора. То е едно от най-важните предпоставки човек да се чувства оценен и щастлив и аз мисля, че трябва по-често да показваме на нашите приятели колко много ги ценим. ''Чрез кампанията „Благодари на приятел“ Easy Credit иска да напомни на своите последователи в социалните мрежи и в реалния живот, че приятелството е ценно и трябва да се освежава с малки жестове и с класическото „Благодаря“, както показа и анкетата.“ каза Силвия Александрова, Маркетинг Мениджър на компанията.