ЗАДАЙ ВЪПРОС
Задай своя въпрос ЗАДАЙ ВЪПРОС
Обяви за работа

Избери град
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Бургас
Краен срок за кандидатстване: 18 юни 2019
Референтен номер: KK_BR1103

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Бургас - гр. Бургас.

Вашите отговорности:
• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:
•Гъвкаво работно време, граждански договор 
•Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
•Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
•Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Пловдив
Краен срок за кандидатстване: 18 юни 2019
Референтен номер: KKP2703

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. Повече от 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Пловдив - Изгрев, гр. Пловдив

Вашите отговорности:
• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Гъвкаво работно време, граждански договор 
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ
Позицията е свободна за град: София
Краен срок за кандидатстване: 18 юни 2019
Референтен номер: MM2304

"Изи Асет Мениджмънт“ АД е водеща компания на пазара за бързи заеми в България, утвърдила се като най-голямата небанкова финансова институция. С над 180 офиса в страната, вече 13 години има успешно отпуснати повече от 2 милиона кредита и клиентска база надвишаваща 500 000 клиента. Компанията е разпознаваема в Украйна, Румъния, Полша и Македония.В структурата ѝ на национално и международно ниво работят над 6 300 служители. През 2012 г. Изи Кредит става един от финалистите в категория „Най-предпочитан работодател с над 500 служители”. Компанията беше отличена през 2014г. с награда „Златно сърце“ в категория „Обучение и развитие” за изцяло безплатната си програмата свързана с повишаване на финансовата култура в България.

Във връзка с разрастване на дейността на „Изи Асет Мениджмънт“ и разширяването на екипа си, търсим да назначим мотивирана личност за длъжността „Мениджър развитие“.

Вашите отговорности:
•Развитие и разширяване на пазарната ниша, чрез алтернативни канали;
•Организира, участва и контролира дейността по рекламиране на продуктите на компанията; 
•Подбор, обучение и контрол на екип от Кредитни консултанти във връзка с изпълнението на поставените цели;
•Ежедневна оценка и анализ относно постигнатите целите за продажби и събираемост.

Нашите изисквания:
•Умения за управление на екип;
•Опит в директните продажби;
•Ориентираност към постигане на високи резултати;
•Подходящо образование; 
•Активна шофьорска книжка.

Компанията предлага:
•Обучение и повишаване на квалификацията от подготвени Бизнес треньори на „Изи Академия“;
•Конкурентно възнаграждение и пакет социални придобивки; 
•Възможност за професионална изява и развитие в компания с утвърдено име в пазарния сегмент.

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, то станете част от нашия екип като МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ и изпратете подробна автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ
Позицията е свободна за град: Горна Оряховица
Краен срок за кандидатстване: 17 юни 2019
Референтен номер: MR_GrnOrch

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Къде ще бъде новата Ви месторабота?

Новата Ви месторабота ще бъде в Регионален офис Горна Оряховица, гр. Горна Оряховица.

Вашите отговорности:

• Развивате и разширявате пазарната ниша, като търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама
• Осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни консултанти
• Разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на управляваните екипи
• Ежедневно оценявате и анализирате постигнатите продажбени цели

Нашите изисквания:

• Умения за управление на екип
• Опит и желание за работа в директните продажби 
• Ориентираност към постигане на високи резултати
• Подходящо образование 
• Активна шофьорска книжка

Нашето предложение:

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА: Гарантирани доходи през първите 6 месеца при навлизане в новата позиция

• Обучение и повишаване на квалификацията от нашите добре подготвени Бизнес треньори от нашата „Изи Академия“
• Управление на екип от Кредитни консултанти
• Възможност за дългосрочно професионално развитие в компанията
• Основно възнаграждение с допълнителна плаваща част в зависимост от обслужваната клиентска база
• Допълнително здравно осигуряване; служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия; таблет при постигнати финансови резултати

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, то станете част от нашия екип като МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ и изпратете подробна автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КАСИЕР
Позицията е свободна за град: Варна
Краен срок за кандидатстване: 14 юни 2019
Референтен номер: CS1705

"Изи Асет Мениджмънт“ АД е водеща компания на пазара за бързи заеми в България, утвърдила се като най-голямата небанкова финансова институция. С над 180 офиса в страната, вече 13 години има успешно отпуснати повече от 2 милиона кредита и клиентска база надвишаваща 500 000 клиента. Компанията е разпознаваема като iCREDIT в Украйна, Румъния и Полша, и като бранд в Македония по наименованието М CASH. В структурата ѝ на национално и международно ниво работят над 6 300 служители. През 2012 година Изи Кредит става един от финалистите в категория „Най-предпочитан работодател с над 500 служители”. Компанията беше отличена през 2014г. с награда „Златно сърце“ в категория „Обучение и развитие” за изцяло безплатната си програмата свързана с повишаване на финансовата култура в България.

Във връзка с бързото и динамично развитие на компанията, ви каним да се присъедините към екипа ни на позицията КАСИЕР.

Вашите отговорности:
• Проверява и контролира паричните средства, които преминават през касата на Регионалния офис
• Осигурява административното функциониране на офиса
• Въвежда и поддържа база данни в специализиран софтуер
• Подпомага дейността на Регионалния Мениджър и Кредитните консултанти

Нашите изисквания:
• Много добра компютърна грамотност
• Отлични комуникативни умения
• Ориентираност към клиента
• Висока степен на организираност и гъвкавост
• Подходящо образование

Компанията предлага:
• Възможност за професионална изява и развитие в компания с утвърдено име в пазарния сегмент
• Обучение и възможности за повишаване на квалификацията
• Конкурентно възнаграждение и социален пакет

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, то станете част от нашия екип, като изпратите актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите, в меню „Кандидатствай за работа“ - Изявление за защита, поверителност и неприкосновеност на личните данни на кандидати за работа (в съответствие с GDPR), на нашия сайт.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Казанлък
Краен срок за кандидатстване: 14 юни 2019
Референтен номер: KK1705

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме :

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Казанлък, гр. Казанлък.

Вашите отговорности:
• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Гъвкаво работно време, граждански договор
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: София
Краен срок за кандидатстване: 13 юни 2019
Референтен номер: KK_Sf_HdjDm

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис София - Хаджи Димитър, гр. София.

Вашите отговорности:
• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Гъвкаво работно време, граждански договор 
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ
Позицията е свободна за град: Пловдив
Краен срок за кандидатстване: 12 юни 2019
Референтен номер: MR_Plvd_Trkya

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Къде ще бъде новата Ви месторабота?

Новата Ви месторабота ще бъде в Регионален офис Пловдив - Тракия, гр. Пловдив. 

Вашите отговорности:

• Развивате и разширявате пазарната ниша, като търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама
• Осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни консултанти
• Разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на управляваните екипи
• Ежедневно оценявате и анализирате постигнатите продажбени цели

Нашите изисквания:

• Умения за управление на екип
• Опит и желание за работа в директните продажби 
• Ориентираност към постигане на високи резултати
• Подходящо образование 
• Активна шофьорска книжка

Нашето предложение:

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА: Гарантирани доходи през първите 6 месеца при навлизане в новата позиция

• Обучение и повишаване на квалификацията от нашите добре подготвени Бизнес треньори от нашата „Изи Академия“
• Управление на екип от Кредитни консултанти
• Възможност за дългосрочно професионално развитие в компанията
• Основно възнаграждение с допълнителна плаваща част в зависимост от обслужваната клиентска база
• Допълнително здравно осигуряване; служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия; таблет при постигнати финансови резултати

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, то станете част от нашия екип като МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ и изпратете подробна автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Скрий информацията Open Icon
СТАЖАНТ В ДИРЕКЦИЯ "БИЗНЕС РАЗВИТИЕ, ПРОЕКТИ И АНАЛИЗИ"
Позицията е свободна за град: София
Краен срок за кандидатстване: 12 юни 2019
Референтен номер: STJ_BRPA

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. Ценим високо нашите служители и сътрудници и знаем, че те са основният двигател на успехите, които постигаме. Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят, ние сме лидер в отпускането на бързи потребителски заеми.

Индивидуалната стажантска програма дава възможност за придобиване на нови знания, интересни и добри практики, както и ситуации с предизвикателни задачи.

Подходящият кандидат е:

•Настоящ студент или студент в процес на завършване на образованието си; 
•Организиран, комуникативен и с желание за работа в екип;
•С добро ниво на владеене на английски език - писмено и говоримо.


Активности и задачи:

•Работа с финансови документи към търговската структура на компанията;
•Изготвяне на справки свързани с продуктите на компанията и резултати от дейността на различни отдели;
•Изготвяне на справки към трети страни по цедирани сделки, както и такива, свързани с успеваемостта по проекти с партньори на компанията.


Нашето предложение:

•Възможност за развитие и придобиване на опит в компания с утвърдени и ключови позиции на пазара;
•Платен стаж;
•Сплотен и приятелски екип, високопрофесионална среда;
•Възможност за сключване на постоянен трудов договор, след приключване на стажа.



Ако нашето предложение е предизвикало Вашия интерес и желаете да станете част от екипа ни, моля, изпратете автобиография, като отбележите Ref.№ на позицията, за която кандидатствате. Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon

Обяви за работа