ЗАДАЙ ВЪПРОС
Задай своя въпрос ЗАДАЙ ВЪПРОС
Обяви за работа

Избери град
BUSINESS ANALYST
Позицията е свободна за град: София
Краен срок за кандидатстване: 14 май 2019
Референтен номер: BA1604

Due to the expansion of our business, we are looking for an ambitious and responsible candidate for the position Business Analyst.

ESSENTIAL FUNCTIONS:

  • Provide regular reports;
  • Create ad hoc reporting and analyses, as requested;
  • Establish and maintain new credit products;
  • Forecasting models;
  • Best practices  in data model building;  
  • Monitoring and maintaining all KPIs across the entire business.

OUR REQUIREMENTS:

  • Fluent written and spoken English;
  • In-depth knowledge inЕxcel is must;
  • Knowledge of Software packages used for statistical analysis (e.g. R / SAS/ etc.) would be considered as an advantage;
  • Knowledge/Experience with programming languages, would be considered as an advantage;

We could also consider candidates with less experience and strong interest in Mathsfor a junior position.

  • University degree or equivalent standard with a high numeric content: statistics, mathematics, econometrics, economics, finance, etc.;
  • Good knowledge of the regulatory frameworkwould be considered as an advantage.

WE OFFER:

  • Working in a leading non-banking financial institution in fast growing business;
  • Competitive remuneration;
  • Induction, ongoing training and development program;
  • Additional health insurance;
  • Preferential terms for use of products and services of Easy Asset Managment;
  • Preferential terms for use of a sports card.

If you are interested in the above-mentioned position, please send a detailed CV in English

Only short-listed candidates will be contacted.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече
МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ
Позицията е свободна за град: Попово
Краен срок за кандидатстване: 09 май 2019
Референтен номер: MRPop1104

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. Вече 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Къде ще бъде новата Ви месторабота?

Новата Ви месторабота ще бъде в Регионален офис Попово, гр. Попово.

Вашите отговорности:
• Развивате и разширявате пазарната ниша, като търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама
• Осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни консултанти
• Разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на управляваните екипи
• Ежедневно оценявате и анализирате постигнатите продажбени цели

Нашите изисквания:
• Умения за управление на екип
• Опит и желание за работа в директните продажби
• Ориентираност към постигане на високи резултати
• Подходящо образование
• Активна шофьорска книжка

Нашето предложение:

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА: Гарантирани доходи през първите 6 месеца при навлизане в новата позиция

• Обучение и повишаване на квалификацията от нашите добре подготвени Бизнес треньори от нашата „Изи Академия“
• Управление на екип от Кредитни консултанти
• Възможност за дългосрочно професионално развитие в компанията
• Основно възнаграждение с допълнителна плаваща част в зависимост от обслужваната клиентска база
• Допълнително здравно осигуряване; служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия; таблет при постигнати финансови резултати

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, то станете част от нашия екип като МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ и изпратете подробна автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: София
Краен срок за кандидатстване: 08 май 2019
Референтен номер: KKOb1004

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис София - Обеля, гр.София.

Вашите отговорности:
• Представя дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършва директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламира услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Гъвкаво работно време, граждански договор
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: София
Краен срок за кандидатстване: 08 май 2019
Референтен номер: ККNd1004

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис София - Надежда, гр.София.

Вашите отговорности:
• Представя дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършва директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламира услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Гъвкаво работно време, граждански договор
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град:
Краен срок за кандидатстване: 08 май 2019
Референтен номер: KKBn1004

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис София - Банишора, гр.София.

Вашите отговорности:
• Представя дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършва директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламира услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Гъвкаво работно време, граждански договор
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече
КАСИЕР
Позицията е свободна за град: Варна
Краен срок за кандидатстване: 06 май 2019
Референтен номер: VrK0904

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. Вече 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиенти и партньори.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към екипа ни на позицията КАСИЕР за регионален офис Варна , гр. Варна.

Вашите отговорности:
• Проверява и контролира паричните средства, които преминават през касата на Регионалния офис
• Осигурява административното функциониране на офиса
• Въвежда и поддържа база данни в специализиран софтуер
• Подпомага дейността на Регионалния Мениджър и Кредитните консултанти

Нашите изисквания:
• Отлични комуникативни умения
• Ориентираност към клиента
• Висока степен на организираност и гъвкавост
• Много добра компютърна грамотност
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Работа в утвърдената и отговорна компания лидер
• Възможност за обучение и повишаване на квалификацията
• Допълнително здравно осигуряване, служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, то станете част от нашия екип, като изпратите актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените кандидати.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече
МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ
Позицията е свободна за град: Сливен
Краен срок за кандидатстване: 05 май 2019
Референтен номер: MRSL0804

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. Вече 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Къде ще бъде новата Ви месторабота?

Новата Ви месторабота ще бъде в Регионален офис Сливен, гр. Сливен.

Вашите отговорности:
• Развивате и разширявате пазарната ниша, като търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама
• Осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни консултанти
• Разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на управляваните екипи
• Ежедневно оценявате и анализирате постигнатите продажбени цели

Нашите изисквания:
• Умения за управление на екип
• Опит и желание за работа в директните продажби
• Ориентираност към постигане на високи резултати
• Подходящо образование
• Активна шофьорска книжка

Нашето предложение:

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА: Гарантирани доходи през първите 6 месеца при навлизане в новата позиция

• Обучение и повишаване на квалификацията от нашите добре подготвени Бизнес треньори от нашата „Изи Академия“
• Управление на екип от Кредитни консултанти
• Възможност за дългосрочно професионално развитие в компанията
• Основно възнаграждение с допълнителна плаваща част в зависимост от обслужваната клиентска база
• Допълнително здравно осигуряване; служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия; таблет при постигнати финансови резултати

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, то станете част от нашия екип като МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ и изпратете подробна автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече
МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ
Позицията е свободна за град: Плевен
Краен срок за кандидатстване: 05 май 2019
Референтен номер: MRPl0804

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. Вече 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Къде ще бъде новата Ви месторабота?

Новата Ви месторабота ще бъде в Регионален офис Плевен - Сторгозия, гр. Плевен.

Вашите отговорности:
• Развивате и разширявате пазарната ниша, като търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама
• Осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни консултанти
• Разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на управляваните екипи
• Ежедневно оценявате и анализирате постигнатите продажбени цели

Нашите изисквания:
• Умения за управление на екип
• Опит и желание за работа в директните продажби
• Ориентираност към постигане на високи резултати
• Подходящо образование
• Активна шофьорска книжка

Нашето предложение:

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА: Гарантирани доходи през първите 6 месеца при навлизане в новата позиция

• Обучение и повишаване на квалификацията от нашите добре подготвени Бизнес треньори от нашата „Изи Академия“
• Управление на екип от Кредитни консултанти
• Възможност за дългосрочно професионално развитие в компанията
• Основно възнаграждение с допълнителна плаваща част в зависимост от обслужваната клиентска база
• Допълнително здравно осигуряване; служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия; таблет при постигнати финансови резултати

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, то станете част от нашия екип като МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ и изпратете подробна автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Севлиево
Краен срок за кандидатстване: 05 май 2019
Референтен номер: KK0804SV

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Севлиево, гр.Севлиево.

Вашите отговорности:
• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Гъвкаво работно време, граждански договор
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече