ЗАДАЙ ВЪПРОС
Задай своя въпрос ЗАДАЙ ВЪПРОС
Обяви за работа

Избери град
КАСИЕР (по заместване)
Позицията е свободна за град: Плевен
Краен срок за кандидатстване: 20 юни 2019
Референтен номер: K_PlvStrg

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към екипа ни на позицията КАСИЕР за регионален офис Плевен - Сторгозия, гр. Плевен.

Вашите отговорности:
• Проверявате и контролирате паричните средства, които преминават през касата на Регионалния офис
• Осигурявате административното функциониране на офиса
• Въвеждате и поддържате база данни в специализиран софтуер
• Подпомагате дейността на Регионалния Мениджър и Кредитните консултанти 

Нашите изисквания:
• Отлични комуникативни умения 
• Ориентираност към клиента
• Висока степен на организираност и гъвкавост
• Много добра компютърна грамотност
• Подходящо образование 

Нашето предложение:
• Работа в утвърдената и отговорна компания лидер
• Възможност за обучение и повишаване на квалификацията
• Допълнително здравно осигуряване, служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, то станете част от нашия екип, като изпратите актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. 
Ще се свържем само с одобрените кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ
Позицията е свободна за град: Раднево
Краен срок за кандидатстване: 20 юни 2019
Референтен номер: MM2404

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. Вече 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Къде ще бъде новата Ви месторабота?

Новата Ви месторабота ще бъде в Регионален офис - Раднево, гр. Раднево.

Вашите отговорности:
• Развивате и разширявате пазарната ниша, като търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама
• Осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни консултанти
• Разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на управляваните екипи
• Ежедневно оценявате и анализирате постигнатите продажбени цели

Нашите изисквания:
•Умения за управление на екип
•Опит и желание за работа в директните продажби
•Ориентираност към постигане на високи резултати
•Подходящо образование
•Активна шофьорска книжка

Нашето предложение:

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА: Гарантирани доходи през първите 6 месеца при навлизане в новата позиция

•Обучение и повишаване на квалификацията от нашите добре подготвени Бизнес треньори от нашата „Изи Академия“
• Управление на екип от Кредитни консултанти
• Възможност за дългосрочно професионално развитие в компанията
• Основно възнаграждение с допълнителна плаваща част в зависимост от обслужваната клиентска база
• Допълнително здравно осигуряване; служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия; таблет при постигнати финансови резултати

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, то станете част от нашия екип като МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ и изпратете подробна автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Пещера
Краен срок за кандидатстване: 19 юни 2019
Референтен номер: KK_Pshtr

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Пещера, гр. Пещера и периферия (Исперихово, Козарско, Бяга, Брацигово, Розово, Радилово и Капитан Димитриево).

Вашите отговорности:

• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:

• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:

• Гъвкаво работно време, граждански договор 
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Самоков
Краен срок за кандидатстване: 19 юни 2019
Референтен номер: KK_Smkv

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Самоков, гр. Самоков и периферия (Говедарци, Мала Църква, Бели Искър, Доспей, Продановци, Драгошиново, Шипочане, Широки Дол, Злокучене, Райово, Белчински Бани и Белчин).

Вашите отговорности:

• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:

• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:

• Гъвкаво работно време, граждански договор 
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Костенец
Краен срок за кандидатстване: 19 юни 2019
Референтен номер: KK_Kstnts

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Костенец, гр. Костенец и периферия (Костенец, Момин Проход, Пчелин и Долна Баня).

Вашите отговорности:

• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:

• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:

• Гъвкаво работно време, граждански договор 
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Септември
Краен срок за кандидатстване: 19 юни 2019
Референтен номер: KK_Sptmvr

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Септември, гр. Септември и периферия (Белово, Малко Белово, Голямо Белово, Момина Клисура, Сестримо, Мененкьово, Аканджиево, Симеоновец, Варвара, Ветрен Дол, Лозен).

Вашите отговорности:

• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:

• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:

• Гъвкаво работно време, граждански договор 
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ
Позицията е свободна за град: Раднево
Краен срок за кандидатстване: 18 юни 2019
Референтен номер: MM2105

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. Вече 14 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 14 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Къде ще бъде новата Ви месторабота?

Новата Ви месторабота ще бъде в Регионален офис -Раднево, гр. Раднево.

Вашите отговорности:
• Развивате и разширявате пазарната ниша, като търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама
• Осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни консултанти
• Разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на управляваните екипи
• Ежедневно оценявате и анализирате постигнатите продажбени цели

Нашите изисквания:
•Умения за управление на екип
•Опит и желание за работа в директните продажби
•Ориентираност към постигане на високи резултати
•Подходящо образование
•Активна шофьорска книжка

Нашето предложение:

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА: Гарантирани доходи през първите 6 месеца при навлизане в новата позиция

•Обучение и повишаване на квалификацията от нашите добре подготвени Бизнес треньори от нашата „Изи Академия“
• Управление на екип от Кредитни консултанти
• Възможност за дългосрочно професионално развитие в компанията
• Основно възнаграждение с допълнителна плаваща част в зависимост от обслужваната клиентска база
• Допълнително здравно осигуряване; служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; карта MultiSport; ваучер – подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране; кредит с преференциални условия; таблет при постигнати финансови резултати

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, то станете част от нашия екип като МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ и изпратете подробна автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Бургас
Краен срок за кандидатстване: 18 юни 2019
Референтен номер: KK_BR1103

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. За 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Бургас - гр. Бургас.

Вашите отговорности:
• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:
•Гъвкаво работно време, граждански договор 
•Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
•Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
•Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ
Позицията е свободна за град: Пловдив
Краен срок за кандидатстване: 18 юни 2019
Референтен номер: KKP2703

Създадена през 2005 г. днес „Изи Асет Мениджмънт“ АД е най-голямата небанкова финансова институция на българския пазар. За 13 години имаме отпуснати над 2 милиона кредита на над 500 000 клиента. Повече от 13 години налагаме високи стандарти на работа и професионализъм в отношението ни с клиентите и партньорите.

Благодарение на мотивацията, инициативността и предприемаческия дух, които носят нашите служители и експерти, ние сме лидери в отпускането на бързи потребителски заеми. Именно за това днес ние имаме:

• Над 3 500 служители 
• Над 180 офиса в цялата страна
• Развити международни пазари в Румъния, Украйна, Полша и Македония

Във връзка с бързото и динамично развитие на нашата организация ви каним да се присъедините към нашия екип като КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ за регионален офис Пловдив - Изгрев, гр. Пловдив

Вашите отговорности:
• Представяте дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти
• Извършвате директни продажби на финансовите продукти на компанията
• Рекламирате услугите и продуктите на компанията

Нашите изисквания:
• Организираност, отговорност и инициативност
• Комуникативност и ориентираност към клиента
• Опит в директните продажби 
• Подходящо образование

Нашето предложение:
• Гъвкаво работно време, граждански договор 
• Стипендиантска програма, която ви осигурява високо стартово възнаграждение
• Търговско и продуктово обучение, което ще Ви осигури успешен старт в работа ви като Кредитен консултант
• Служебна сим карта с преференциални условия; участие във вътрешнофирмени събития; кредит с преференциални условия; карта Изи Бонус, предоставяща преференциални условия за магазинната мрежа; таблет при постигнати финансови резултати

Ако искате да работите в успешна и лоялна организация и да превърнете вашите амбиции в реалност, то станете КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ и част от формулата за Успех на „Изи Асет Мениджмънт“ АД, като изпратете Вашата актуална автобиография.

Моля, отбележете Ref.№ на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. 

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/Include/Documents/Job-Application-Privacy-Notice-GDPR%20-%20Easy%20Asset%20Management.pdf.

С натискането на бутона "Кандидатствай" декларирам, че съм съгласен и запознат с Декларация за лични данни.
Населено място
Име и фамилия
Телефонен номер
Имейл адрес
Автобиография
Коментар
Код за сигурност
Полето е задължително.
Всички полета трябва да бъдат попълнени на кирилица.

Научи повече Open Icon

Обяви за работа